Showing posts with label hafiiz. Show all posts
Showing posts with label hafiiz. Show all posts

Saturday, August 15

Haier



42inch baby~~~~ :D
Soooooonnnnnnn~~~ inda jadi projectorrrr..hahah..nasib jua ada c Hafiiz n Hirman mendangani tadi..Awu geng..nanti ku balas balik jasa kamu mendangani aku..ehehhe :)

Awu fiiz n Man, nanti sanang tah kamu main game bula PES ni arh bilik ku..haha..nada lagi kai tv damit :P hahaha *ambung dah ah kan makai 26inch HDTV*

English Premier league starts today :D BULA BULA BULA BULA tah saja ni :D
inda ku mengharap this season utk Liverpool manang apa2..hehe..sokong saja..yg penting aku masih setia pada Liverpool :)


Boss~ bawa banyak rehat :) sayang boss :)

Saturday, May 30

Nike+ Amp!






Yeap!!! and akhir nya aku ada benda yang ku tunggu2 utk dtg Brunei selama 2 tahun! Thanks Rose and Hafiiz :D bah, aku jadi good boy arh kamu :P :P ehhehe


Wednesday, May 13



Liverpool captain Steven Gerrard has been voted the 2009 Footballer of the Year by the Football Writers' Association :) 2 awards for his consistence performance this season but AKU MAU PIALA~

Liverpool 09/10 away Adidas shirt

Atu kuning mcm baju EXTRAJOSS!!
Aku suka baju Arsenal 09/10 (away)
ALUM CONFIRM PLG ni :)

3 months cuti, tiap hari ada tu ku di UBD :)
Pasal
Tuesday & Thursday - Street Soccer
Monday & Wednesday  - Jogging
Friday & Sunday - Main Bula padang
Saturday - JPMC

Masa cuti nanti membali this boot :)
Nike Mercurial IV
walaupun version lama but aku kelawaan ani dari yg model baru

AND


NIKE+ AMP WATCH
Thanks Hafiiz and Rose
:) :) :)
*iski ku ni nunggu jam ani!*

My new NIKE+ running shoe
(BOWERMAN SERIES)

Tuesday, March 17

work work and more work...



Malthus theory for population studies -18th March 2009

Study trip (Law and society) - 18th march 2009

Habibur's assignment (2000-2500words) - 19th March 2009

Summary for Population studies - Haralambos -19th March 2009

Note for Population studies -19th March 2009

ASEAN test – 19th March 2009

Study trip (Resource studies) - 21st March 2009

Law and society presentation - 23rd March 2009

Public admin's presentation - 24th MArch

public admin's essay - 26th March

Presentation for resource studies - 30th March 2009

Asean presentation/essay - 6th April 2009


WOW!! 9 assignments and 2 study trips =)

BUT
siuk lah ada banyak assignment ani..heheh..pasal saya mau ikut mcm BOSS ku! 


Sayang boss~~ heheh..insya allah boss berjaya dlam pelajaran :)
Boss,aku mau liat boss pakai baju KURUNG HIJAU tadi~

Sorry boss pasal mengacau beljar~ jangan marung2..heheh
tapi if mau hilang stress..kami ada tukang urut professional..heheh

Sorry man..main2 saja..heheh..tapi siuk man if ko ngurut..hehe..thank you man :)

Pictures of the day :

lawa eh baju mu ah raihan :D


Muka inda betidur pasal membuat presentation..kali nada presentation!!!


Quote of the day :
"man..bukan nya ko suka bini2 yg pakai kasut sport kan?" - Doze! (lawaa dozeee..ahhahaha)



Friday, March 13

Macam2


Mana satu lawa?

or


because aku inda tau manasatu kan ku bali..dua2 lawa :S

Boss,sorry...Saya mau post this picture arh my blog  :D  jangan marah boss :D
if boss marah,saya menyamal :P hehehe



KB TRIP :
MELAWAT MS.ANNIE BEFORE IA BELAYAR :)


Thanks ms.annie pasal lanja Us :) and ani,gmbar c hirman main ATV! "laju" berabis ia main :D


Quote of the day:
Aku pandai cakap MEOW! -esehmenn..steady ya c hirman ahh..sejak kenal EHEM2! :D

Sunday, January 18

New semester (2009)

My friends are "CRAZY" and FUN :) they are always the best thing I have in my life, without them, my world will not be as crazy as it is now..hehehe. these are some of the pictures taken during the first day of 4th semester :


Awal2 pagi dah ke cafetaria, mencari "cigu" utk "minta signature" hehehe

The next two pics ani menunjukkan bertapa RAPAT dan BAIK nya durang dua ani...hehehhe

C nazirul cuba memujuk c hirman pasal ia sedih kana bully balik2

masih c hirman nangis masa ani..kali c nazirul cakap "if ko inda beranti nangis,aku ucap ko c LL COOL J ni" kali beranti tarus c hirman menangis (cerita palsu) hahaha

My gaming setup :


LOVE :

When can I see you again? almost a month :(
I miss you~

Quote of the day :
"ahahha...baie wa kmu ah..sorg2...ahahha...jgn ko rai..mau ko kna rogol isuk??kmi ramai ne...ahahha...bisai2 ja ko...jgn sorg2 bjalan...ahahhaa.." - C hirman ugut c raihan

Soh and Deen, nanti ku buat new post sal tag! heheheh :)